Mail, app of tweet ons voor vragen!

  • Vóór 16:00 besteld, volgende dag in huis
  • Kwaliteitsgarantie
  • Organisch gekweekt
  • Vrij van chemische bestrijdingsmiddelen

FAQ

Zijn jullie producten geteeld zonder bestrijdingsmiddelen?

Al onze producten zijn geteeld zonder behulp van chemische bestrijdingsmiddelen. Onze producten zijn dus veilig voor gebruik en bevatten geen schadelijke additieven. Puur natuur, zoals je van ons mag verwachten!

Waar komen jullie producten vandaan?

Onze producten worden gekweekt en geoogst in Zwitserland. Met onze partners hebben wij goede afspraken om de producten te leveren op kwaliteit. Onze producten worden uitvoerig wetenschappelijk getest om alle waarden inzichtelijk te maken.

Zijn deze producten geschikt voor medicinaal gebruik?

Onze producten hebben geen medische certificatie dus zijn officieel ook niet geschikt voor medisch gebruik. Gebruik is op eigen risico.

Zijn deze CBD bloemen geschikt voor de vaporizer?

Onze CBD bloemen en toppen zijn zeer geschikt voor de dry herb vaporizers. Hierdoor komt de smaak zeer goed naar voren en zijn er ook minder schadelijke stoffen die vrijkomem t.o.v. het verbranden van de CBD bloemen. Wij raden het gebruik van vaporizers sterk aan. Zie onze blogs voor het testen van vaporizers!

Hoe kunnen de producten gebruikt worden?

Onze producten zijn geschikt om te eten, roken of te vaporizen. Je kunt er ook olie van maken, of CBD boter. Bekijk onze blogs om te zien wat je allemaal met onze producten kunt doen.

Bestellen

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

De gekleurde knop 'in winkelwagen' kleurt grijs als een product niet voorradig is. Tevens staat er onder de productnaam “Niet voorradig” in een rode kleur. Niet voorradige producten zijn dus niet te bestellen. Zodra je een product in het winkelmandje stopt, doen we nog een laatste voorraad check. Het kan dus wel eens voorkomen dat een artikel alsnog niet op voorraad blijkt te zijn. Het kan natuurlijk voorkomen dat meerdere bestellingen elkaar kruisen en dat we producten bij het verzamelen van je bestelling toch niet genoeg op voorraad blijken hebben. In dat geval zullen we persoonlijk contact met je opnemen om een oplossing te vinden.

Waar kan ik het BTW bedrag terugvinden?

Al onze prijzen op de website zijn inclusief BTW. Je kan het BTW bedrag terugvinden op de factuur.

Kan ik een betaalde order nog annuleren?

Indien de order nog niet is verwerkt kan je de order annuleren. Neem contact met ons op zodra je de order wilt annuleren en wij kijken of wij dit voor je kunnen verzorgen. Indien de order al verwerkt is, kan je de order natuurlijk terugsturen en krijg je je aankoopbedrag volledig terug. Zie ons herroepingsrecht voor meer informatie.